this dir | view | cards | source | edit | dark top

Systémy

CvikoPoznámkyZávěrečný úkol6. úloha

Cviko

Poznámky

// předávání funkcí v C
struct Button;
typedef void(*action-f)(Button &b);
void increment(Button &b) { counter++; }
struct Button { int pin; bool down; action-f down; }
struct Button buttons[3];
button[0].down = &increment;

// třídy v C++
// virtuální funkce + virtuální destruktor
// když k nějaké virtuální metodě dám =0, tak mi to znemožní vytvořit samotnou třídu – u každého syna musím danou metodu přepsat
// nepoužívat operátor new
// chci mít pole tlačítek
Button *buttons[3];
// uděláme si globální proměnné pro jednotlivé typy (tři tlačítka) a pak jejich ukazatele uložíme do pole
// všechen kód na detekci změny nebo autorepeatu bude ve funkci loop

// můžeme si vybrat, který přístup se nám líbí víc

Závěrečný úkol

6. úloha