this dir | view | cards | source | edit | dark top

Úvod do AI – cvičení

Úvod do AI – cvičení
A*

v A* heuristice nevybíráme vrcholy u podle vzdálenosti od startu, ale přičteme k ní heuristiku vzdálenosti od cíle

A*

heuristika

A*

příklady metrik, jejich vlastnosti pro silniční síť

A*

Sokoban

A*

vlastnosti A*

A*

kombinování heuristik

CSP

na vstupu

CSP

typické podmínky

CSP

dva hlavní problémy

CSP

jak najít chromatické číslo?

CSP

tvorba SAT klauzulí

Automatické plánování

PDDL robot s chapadly

Automatické plánování

hanojské věže

Pravděpodobnost

v bayesovské síti … P(X1,,Xn)=P(X1parents(X1))P(Xnparents(Xn))P(X_1,\dots,X_n)=P(X_1|\text{parents}(X_1))\cdot\ldots\cdot P(X_n|\text{parents}(X_n))

kde parents jsou přímí předci vrcholu (vrcholy, z nichž do něj vedou šipky)

Pravděpodobnost

minesweeper – korektní postup

Pravděpodobnost

lokalizace robota

Pravděpodobnost

deterministická varianta – máme přesnou informaci o senzorech a pohybu robota

Pravděpodobnost

pravděpodobnostní varianta

Pravděpodobnost

lokalizace v domácím úkolu

Pravděpodobnost

jiný přístup k plánování

Pravděpodobnost

v domácím úkol

Teorie her

hra Nim s Fibonacciho čísly

Teorie her

dopředné prohledávání

Teorie her

úkol

Strojové učení

nevýhody neuronových sítí

Strojové učení

klasifikace

Strojové učení

neuronové sítě

Hurá, máš hotovo! 🎉
Pokud ti moje kartičky pomohly, můžeš mi koupit pivo.